IATA: экологиялық таза авиациялық отын өндірісі өсуде, бірақ оның көлемі сала үшін жеткіліксіз
Салынған уақыты 14.02.2024 11:39
Халықаралық әуе көлігі қауымдастығының (IATA) мәліметтері бойынша, 2023 жылы экологиялық таза авиациялық отын өндірісі (SAF) екі есе өсті, бірақ бұл да жеткіліксіз болып отыр. Егер авиасаласы 2050 жылға қарай СО2 шығарындыларының нөлдік мақсатына қол жеткізгісі келсе, бұл әлдеқайда көп қажет.
Қауымдастықтың бағалауы бойынша, ағымдағы жылы SAF көлемі 600 млн литрден (0,5 метрикалық тонна) асты, бұл 2022 жылғы көрсеткіштен екі есе көп, бұл кезде тұрақты авиаотын жаңартылатын көздерден өндірілген барлық жанармайдың тек 3% ғана құрады. Бұл ретте экоотынның 97% басқа секторларға жеткізіледі.
2024 жылы SAF өндірісі 1,875 миллиард литрге дейін үш есеге артады деп күтілуде, бұл авиацияның жанармай қажеттілігінің 0,53% құрайды, деп есептейді IATA сарапшылары.
Деректер ұйымның авиатасымалдарға әлемдік сұраныстың қалпына келуі туралы хабарламаларынан кейін жарияланды. Олардың жолаушы-километрмен өлшенетін көлемі пандемияға дейінгі деңгейдің 98,2% - на жетті.
SAF өндірісінің өсуінен үміт күтілетін болса да, IATA бас директоры Вилли Уолш авиация секторына «ұшақтарға жанармай құю үшін ресурстарды өндіру қуатын 25% - дан 30% - ға дейін арттыру қажет» деді.
Бұған дейін Халықаралық Азаматтық авиация ұйымы 2030 жылға қарай авиация секторындағы CO2 шығарындыларын 5%-ға азайту мақсатында SAF өндірісін ынталандыру жөніндегі жаһандық негіздемелік бағдарламаны келіскен болатын. IATA бағалауы бойынша, бұл көрсеткішке жету үшін шамамен 17,5 миллиард литр тұрақты отын өндіру қажет.
Барлығы 43 авиакомпания осы онжылдықтың соңына дейін шамамен 16,25 миллиард литр SAF қолдануға міндеттеме алды.
Сонымен қатар, IATA үкіметтерді эко-жанармай өндірудің жаңа тәсілдеріне инвестиция салуға ықпал ететін саяси негіз құруға шақырады.
1268