Мюнхендегі DFS әуе қозғалысын басқару орталығы келесі буын жүйесін іске қосты.
Салынған уақыты 13.04.2023 13:57
Неміс аэронавигациялық провайдері DFS өзінің Мюнхен филиалында соңғы буын әуе қозғалысын басқару жүйесі iCAS-ты іске қосты. Төменгі әуе кеңістігін шамамен тоғыз шақырым бақылайтын Мюнхендегі DFS басқару орталығы жаңа iCAS әуе қозғалысын басқару жүйесін қолдана бастады.
iCAS 4D траекториясының тұжырымдамасына негізделген. 4D траекторияларының арқасында жүйе трафиктің тиімді ағынын қамтамасыз ету үшін төртінші фактормен, уақытпен толықтырылған әрбір ұшақ үшін үш өлшемді кеңістіктегі одан әрі ұшу траекториясын өте дәл есептейді. Әуе диспетчерлеріне әуе кемелері арасындағы ықтимал қақтығыстар туралы алдын-ала ескертіліп, оларды тиімді шешуге мүмкіндік береді.
«iCAS-бұл біздің сандық еуропалық аспанға берген жауабымыз. Бұл жүйе еуропалық аэронавигациялық қызмет көрсетушілер арасындағы техникалық өзара іс-қимылды жақсартады, ұшу траекториясын дәл есептеуді, заманауи адам — машина интерфейсін және қосымша функцияларды қамтамасыз етеді, бұл біздің авиадиспетчерлерімізге әуе қозғалысын алдын ала және кеңейтілген басқаруды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді», - деп түсіндірді DFS Атқарушы кеңесінің (COO) бас операциялық директоры Дирк Манс. DFS-әлемдегі ең күрделі әуе кеңістіктерінің бірінде iCAS, соңғы буын әуе қозғалысын басқару жүйесін қолданатын Еуропадағы алғашқы аэронавигациялық қызмет провайдері.
iCAS жүйесінің жаңа буыны шамамен алты жыл бойы голландиялық аэронавигациялық қызмет провайдері LVNL және испандық INDRA технологиялық компаниясымен бірлесіп әзірленді және кейіннен алты ай ішінде енгізілді. DFS-тің Карлсруэдегі жоғарғы әуе кеңістігін бақылайтын филиалы бес жылдан астам уақыт бойы бірінші буын iCAS-пен жұмыс істейді. iCAS DFS жүйесіндегі және көптеген еуропалық аэронавигациялық қызмет провайдерлеріндегі жүйені одан әрі дамытудың негізі болады.
Жүйені өзгерту Мюнхендегі басқару орталығының жаңа ғимаратқа көшуін талап етті, яғни техникалық және операциялық тұрақтылыққа қауіп төндірмей ескі жүйеден жаңасына ауысуға болады.
Қауіпсіз енгізуді қамтамасыз ету үшін iCAS іске қосар алдында жан-жақты сыналды. Жақында бұған түнде және демалыс күндері тікелей операциялар кірді. Дегенмен, жүйенің күрделілігіне және деректер қосылымдарының көптігіне байланысты кіріспе кезеңіндегі ауытқуларды ешқашан толығымен жоққа шығаруға болмайды. Мұндай жағдайлар үшін ауыстыру жүйелері бар және оларды еш қиындықсыз ауыстыруға болады. Мұндай ауысу, мысалы, 25 наурызда жүзеге асырылуы керек еді, ол бірқалыпты өтті және бірнеше сағатқа созылды.
1348