ruenkz

Қытай Airbus A320neo ұшақтарын шығаруды екі есеге арттырады

Салынған уақыты 12.04.2023 10:17

Airbus Тяньцзинь (Қытай) зауытында A320neo қатарындағы ұшақтарын соңғы құрастырудың екінші желісін іске қосады, бұл тар корпусты әуе кемесін шығару қуатын екі есе арттырады.

Тиісті мәлімдеме 6 сәуірде Франция президенті Эммануэль Макронның Бейжіңге мемлекеттік сапары кезінде жасалды. Airbus басшысы Гийом Фори Президенттің делегациясына қатысып, сапар аясында Тяньцзинь еркін сауда аймағының инвестициялық компаниясымен және AVIC авиациялық құрылыс корпорациясымен келісімге қол қойды. Сондай-ақ, China Aviation Supplies Holding (CAS) мемлекеттік компаниясымен 150 A320neo ұшағын және 10 кең ауқымды Airbus A350-900 ұшағын сатып алу туралы келісімнің жалпы шарттарына қол қойылды. Бұл тапсырыстардың екеуі де бұрын жарияланған болатын, сондықтан Еуропалық өндірушінің тапсырыс портфолиосының құрамы өзгерген жоқ.

Airbus болжамына сәйкес, қытайлық авиакомпаниялардың алдағы екі онжылдықта ұшақтарға деген қажеттілігі 8,4 мыңға жетеді, бұл компанияның бүкіл өндірістік жоспарының шамамен 20% құрайды.

Қазіргі келісімдер тек Airbus үшін ғана емес, сонымен қатар американдық бәсекелес Boeing үшін де, бірнеше себептерге байланысты ресейлік ОАК үшін де маңызды. Ең алдымен, Airbus-тың өндірістік қуаты артып келеді, бұл 2026 жылға қарай A320neo жанұясының ұшақтарын өндіру қарқынын айына 75 бірлікке дейін арттыру жоспарының маңызды бөлігі болып табылады. Сонымен қатар, бұл Бейжіңнің (Еуропа мен Airbus, АҚШ пен Boeing емес) саяси қалауы туралы біржақты сигнал. Бұл сондай-ақ соңғы уақытта қытайлық авиакомпаниялардың Boeing 737MAX және B-787-ге тапсырыстарының жоқтығынан көрінеді. Алайда, Airbus екі жыл ішінде ең үлкен келісімшарттарды алды: 2018 жылы 300 күн және 2022 жылдың ортасында 292 күн. ОАК үшін бұл ҚХР Батыспен ұшақ жасау саласындағы ынтымақтастықтан мүлдем бас тартуды жоспарламайтындығының белгісі.

Қазіргі уақытта қытайлық тасымалдаушылар мен лизингтік компаниялардың Airbus ұшақтарына қатаң тапсырыстарының саны 519 бірлікті құрайды, яғни Airbus тапсырыстарының жиынтық портфелінің 8% - ы (6,62 мың ӘК). Тарихи тұрғыдан алғанда, қытай нарығы орта есеппен шығарылымның 20% - на дейін құрады. Осылайша, осы көрсеткішке оралу үшін Қытай тағы 600 күн тапсырыс беруі керек.

Қытайлық клиенттердің Boeing ұшақтарына тапсырыстарының саны 457 бірлікті құрайды. Бірақ авиакомпаниялардың осы тапсырыс берілген ұшақтарды қабылдауға дайын екендігіне ешқандай сенімділік жоқ. Boeing-тен келетін Қытай нарығының үлесі 2019 жылғы 50% - дан шамамен 10% - ға дейін төмендеді, бұл американдық өндірушіні Airbus пен қытайлық COMAC-тан кейін үшінші орынға қойды.

1264