ruenkz

ЕУРОБАҚЫЛАУ және Түркия тарихтағы ең ауқымды еуропалық әуе кеңістігін модельдеу сәтті аяқтады

Салынған уақыты 22.07.2022 09:25

ЕУРОБАҚЫЛАУ және Түркия тарихтағы ең ауқымды

еуропалық әуе кеңістігін модельдеу сәтті аяқтады

«Free Route Airspace» жобасы айтарлықтай пайдалану және экологиялық артықшылықтарға қол жеткізуге бағытталған.

Түркия және олардың провайдері АНО DHMI әуе кеңістігін (FRA) алға жылжудың маңызды қадамы ретінде қарастырады. Бұл авиациялық мүдделі тараптарға бірқатар артықшылықтар береді. Авиакомпаниялар Түркияның әуе кеңістігінде оңтайландырылған траекториялар бойынша ұшып, маршруттың ұзындығын қысқартады, отынды үнемдейді және СО2 шығарындыларын азайтады. Ал DHMI және желілік менеджер үшін ЕУРОБАҚЫЛАУ, еркін маршруты бар әуе кеңістігі ұшулардың болжамдылығын арттыруды, желінің белгісіздігін азайтуды және өткізу қабілетін арттыруды қолдауды қамтамасыз етеді. 

Осы мақсатта ЕУРОБАҚЫЛАУ Бретиньидегі инновациялық орталықта әуе кеңістігін өте күрделі модельдеуді жасау және жүргізу үшін 9 ай бойы түрік серіктестерімен қарқынды жұмыс жасады.

2021 жылдың қазан айында команда ЕУРОБАҚЫЛАУ тексеру платформасының пайдалану және техникалық аспектілерін бағалауды жүргізді, бұл 2021 жылдың қарашасында еркін маршруттағы операциялар үшін қолайлы әуе кеңістігінің ең жақсы дизайнын анықтау үшін нақты уақыттағы прототипті модельдеуге әкелді. Бұл NEST еуропалық бақылау құралын қолдана отырып, DHMI жасаған дизайнды ең жақсы модель деп таныды.

Түркияның әуе кеңістігінде еркін маршрут бойынша ұшуды қолдауға қабілетті жаңа әуе кеңістігін тексеру үшін модельдеу 2022 жылдың қаңтарында Бретиньи қаласында басталып, 2022 жылдың маусым айында аяқталды, барлығы 12 апта нақты уақыттағы модельдеу, оған 400-ден астам DHMI диспетчерлері және тренажер операторлары қатысты. Әр апта сайын диспетчерлердің әртүрлі топтары әр уақытта 850 ұшуды имитациялай отырып, 12 жаттығу жасады.

ЕУРОБАҚЫЛАУ және DHMI қазіргі уақытта соңғы есепті жасау үшін модельдеу кезінде жиналған деректердің үлкен көлемін талдайды; дегенмен, 4 апталық модельдеуге негізделген аралық есеп қазірдің өзінде әуе кеңістігін жоспарланған қайта құру арқылы Түркияда еркін маршрут операцияларын сәтті жүзеге асыруға болатындығын көрсетеді. 

386