Еуропалық авиация санкцияларға байланысты шығындарды бағалауда
Салынған уақыты 01.04.2022 14:52
Ресейге қарсы Еуроодақ енгізген санкциялар авиакомпаниялардың қаржылық денсаулығына және аэронавигациялық қызмет провайдерлеріне әсер ете отырып, Еуропалық Әуе көлігі секторына да әсер етеді. Салдардың барлық спектрін бағалау қиын, бірақ қазірдің өзінде олар өте салмақты және ЕО-ның шығыс бөлігіндегі авиакомпаниялар дағдарысқа қарсы келесі шаралардың қажеттілігін айта бастады.
Ресей аумағынан ұшып өте алмау көптеген нарық қатысушыларын өздерінің стратегияларын қайта қарауға мәжбүр етеді. Осылайша, Азияға рейстерде дәстүрлі түрде Транссібір маршруттарын пайдаланған Финляндияның Finnair авиакомпаниясы айтарлықтай шығындарға ұшырап, персоналды қысқартуға мәжбүр. Польшаның LOT Polish Airlines авиакомпаниясына қатты соққы келді. Азияға рейстер қазір Солтүстік полюс арқылы жүзеге асырылады және бұрынғыға қарағанда 4,5-5 сағатты алады.
Бұдан басқа, еуропалық квоталар саудасы схемасы (ETS) шеңберінде көміртегі диоксиді шығарындыларына тарифтер өсті. Еуропалық Комиссияның көлік жөніндегі директоры Хенрик Хололей Еуропадағы коммерциялық авиация пандемия салдарынан белсенді түрде қалпына келе жатқанын атап өтті. Еуропа ішіндегі маршруттарда жолаушылар ағыны дағдарысқа дейінгі деңгейден 70%-ға жетті, трансатлантикалық бағыттарда қалпына келтіру озыңқы қарқынмен жүріп жатыр.
2059