Халықаралық авиациялық жүк тасымалы нарығы тағы да дағдарысқа ұшырауда
Салынған уақыты 15.03.2022 15:15
Пандемия кезінде ең жоғары деңгейге жеткен авиациялық жүк тарифтері соңғы айларда біршама төмендей бастады. Логистикалық тізбектер қазірдің өзінде COVID-19 пандемиясында ауыр жүктеме алды. Қазір Ресей мен көптеген батыс елдерінің әуе кеңістігінің өзара жабылуына байланысты Азияға рейстердің ұзақтығы артып, тасымалдау қуаты айтарлықтай төмендеді, бұл жағдайды одан сайын ушықтырады.
Еуропаның Амстердам, Лондон, Хельсинки және Стокгольм сияқты ірі сауда хабтарының ішінде Солтүстік Азияға ең тиімді маршруттар Ресейдің әуе кеңістігі арқылы, кейде Украинаның бір бөлігінен өтеді. Осы елдердің әуе кеңістігін айналып өту тасымалдаушыларды рейстердің ұзақтығына 1-3 сағат қосатын Оңтүстік арқылы маршруттарды пайдалануға мәжбүр етеді. Бұл сөзсіз жеткізілімнің кешеуілдеуіне, транзит уақытының ұлғаюына және авиакомпаниялар жаңа маршруттарды экономикалық тұрғыдан мүмкін емес деп тапса, күшін жоюға әкеледі. Көптеген жағдайларда техникалық тоқтау және кейdsdjlbnm bp buhsде экипажды ауыстыру қажет болады.
Нарық үшін тағы бір маңызды теріс фактор ЕО мен АҚШ-тың ресейлік компаниялардың ұшуына тыйым салуы болып табылады, AirBridgeCargo авиакомпаниясына («Волга-Днепр» тобына кіреді) 17 жүк Boeing 747-400/8 және бір В-777F паркімен қатардан шығады. Әлемдегі ең ірі жүк тасымалдаушылардың бірі, AirBridgeCargo Азия мен Еуропа, АҚШ пен Еуропа, Азия мен АҚШ арасында айтарлықтай нарық үлесін алады. Авиакомпания әлі де бірқатар бағыттар бойынша рейстерді жалғастыра алады, алайда бүкіл маршруттық желі бұзылады, яғни нарық жүк сыйымдылығының айтарлықтай үлесін жоғалтады және сұраныс пен ұсыныстың тепе-теңдігі одан да көп зардап шегеді.
2326